Foame nocturnă

În fiecare noapte, în visare,
Din sânul tău îţi cer să mă hrănesc,
Să îmi ajungi în piept ca născătoare
Şi să mă-mpaci, aşa cum e firesc,

Cu dumnezei, cu îngeri şi cu draci,
Care sub spectrul nopţii care vine
Mă fac să îmi doresc să te dezbraci,
Să stingi tot focul ce mistuie în mine.

Dă-mi sân rotund sub gura mea flămândă,
Dă-mi pielea de mătase, sidefie, fină,
Sub buze lasă-ţi sfârcul să se-ascundă
Şi beznele din cer le fă lumină.

Dă-mi respiraţia moale şi sufletul din piept
Hrăneşte-mă din tine în neştire –
În fiecare noapte sânul ţi-l aştept
Să sorb din el nu lapte, ci iubire.

Lasă un răspuns

