Speranţă nocturnă

          Mi se întâmplă să îmi treacă nopţile greu, chinuitor, ucigătoare de răbdare şi de somn. Poate peste o vreme îmi voi impune mie însumi penitenţă pentru aceste nopţi pe care, în loc să le privesc aşa cum obişnuiam, le văd începuturi ale zilei de mâine. Din mâine în mâine îmi spun că voi ajunge şi la ziua în care îmi voi curma pentru scurt timp chinurile. Atunci mă voi pocăi şi voi cere să îmi fie iertată nerăbdarea de a aduce ofrandă ei, Nopţii. Iar ea va începe să îmi picure prin vene a linişte iertătoare.

Lasă un răspuns

