.

          Ce face fiecare când ajunge la un capăt de lume? Mi s-a întâmplat să ajung şi eu la sfârşituri, să mă trezesc că nu mai rămâne nimic de spus, doar un cuvânt – punctul; „final”. M-aş întinde şi aş vrea să dorm. Cândva, demult, mă lăudam că somnul îmi este pierdere de vreme, că voi avea timp să dorm atunci când nu voi mai fi nevoit să mişc. Acum aş dormi pentru că, aşa cum bine îmi spunea cineva, este bine să las lumile să îşi facă singure viaţa. Spuneam şi eu cuiva, de multe ori am impresia că sunt lumi care se nasc singure şi ţine de puterile lor să nu se lase pierdute în mările timpului. Sunt lumi care supravieţuiesc chiar şi când zeii le dorm. Sfârşit. Somn.

Lasă un răspuns

