Metalic

          O săptămână de sărbătoare nu putea trece fără măcar un metal. „Care sărbătoare”? M-am întrebat într-o noapte în care, deşi mi-aş fi dorit să fie altfel, îmi era patul gol. Ca să nu uit să dau greutate întrebării, voi motiva spunând că am întâlnit oameni care mi-au reproşat cearcănele. Dincolo de ele sunt încă gânduri. Gânduri! Şi spuneam cuiva, cu emfaza cunoscătorului, că scrisul nu poate fi decât salvare pentru acela care şi-l asumă. Ah, da! Ştii care este avantajul singurătăţii? Că te poate face să urli. Abia atunci te învăluie noaptea, şi te iubeşte, şi te face al ei.

Lasă un răspuns

