Disperări

          Îmi sugrum singurătatea aşa cum pot, omeneşte, cu simulacre de sufletisme, cu îmbrăţişări mincinoase, cu zâmbete amare şi cu veselie care ar bătea la ochi şi celui mai prost dintre pământeni. Îmi mint sufletul ca să îmi liniştesc trupul, şi liniştindu-mi trupul îi spun sufletului cea mai mare minciună din câte există. Aşa cum, îmi spun, cea mai mare minciună din vocabular este „mereu”. Iar cea mai mare minciună dintre oameni este “iubirea”. Timpul nu este minciună, el este singurul real, singurul veşnic alături de schimbare. Oamenii se schimbă; timpul se schimbă; până şi schimbările se schimbă, parcurgând impetuoase şi nepăsătoare eternitatea – şi nu ştiu, aşteptându-i sau aşteptându-şi sfârşitul. Într-o noapte m-am trezit spunându-mi că în iubire nu poate exista punct, doar la sfârşitul frazelor. Şi între oameni.

2 comentarii la “Disperări

  1. araoimi spune:

    Singuratatea este poate un gol care doare neancetat. Deși uneori avem nevoie de ea.
    Nevermore, nimic nu este etern în noi. Timpul nu se schimba. Schimbarile se petrec în noi. Poate că Bacon avea dreptate spunând că este imposibil să iubești și să fii înțelept în același timp.
    Cine știe ? Noapte faina !🙂

    • Nevermore spune:

      Araoimi, avand in vedere ca fiecare dintre oameni se presupune a fi o unicitate, este posibil ca un lucru ce i se potriveste unuia nu ii place altuia. Desi multi au insistat pe conflictul dintre simtire si ratiune, este posibil, in anumite cazuri, ca tocmai intelepciunea sa sustina iubirea, nicidecum sa o excluda. Multumesc, zi usoara!🙂

Lasă un răspuns

