Shhhh

          Mi se mai atrăgea atenţia din când în când, pe vremuri, demult, de către unii binevoitori sfătoşi, şi mi se arătau cu degetul lipsurile de caracter. Ba că aş fi prea visător, ba că aş fi prea leneş, ba că aş fi prea intransigent. În definitiv, dacă m-aş uita în ochii tuturor celor care mi-au trecut prin viaţă şi nu mai fac parte din ea, este clar că am fost omul căruia îi lipsea, dacă nu multe, exact ceea ce le trebuia lor. Totuşi, au fost câţiva care cu chiu cu vai, de voie de nevoie, s-au obişnuit cu mine. Mai ales eu. Şi în anumite momente cred că îmi permit mie însumi să fiu mândru de mine pierzând oameni şi învăţând să mă pregătesc să pierd mereu alţii. Poate asta este viaţa, un şir de pierderi. Să îmi ierte un asemenea gând aceia care aşteaptă cu sufletul la gură vara ca să îşi „trăiască viaţa”. Sunt vieţi şi vieţi, traiuri şi traiuri. Să nu uit; îmi atrăgea atenţia, uneori, Amicu‘, cică eu nu prea obişnuiesc să scriu vara. Cred, într-un fel, că a trăi presupune să te rupi de ceilalţi (nu să te pierzi) şi să taci. Doar să taci.

4 comentarii la “Shhhh

  1. Tatiana Panaitescu spune:

    Mulțumesc, Răzvan, textul tau mi-a oferit  ceva de care chiar aveam nevoie. Sa-ti rămână bucuria acestei regăsiri//Tatiana Rădulescu, cu  prietenie si prețuire

    • Nevermore spune:

      Tatiana, mereu am crezut ca una dintre cele mai mari satisfactii ale celor care scriu este sa stie ca ajung la oameni, fie ca este vorba de unul, fie ca este vorba de mai multi. Va multumesc!

  2. Tatiana Panaitescu spune:

    Revin. La recitirea acestui text/ cu caracter de tableta/ am identificat cu bucurie – umorul. Iti doresc o revenire in forta/  pentru a ne putea contamina de ceea ce este mai viu, viguros, in fiecare dintre noi.TR.

Lasă un răspuns

