Picanterii

          Pentru că publicitatea negativă tot publicitate se numeşte, voi încerca să fiu zgărcit în detalii. Dar cum îmi place să fiu sincer, recunosc că mi s-a întâmplat să îmi cadă sub ochi un articol dintr-un tabloid românesc oarecare, în care se spunea că un lăutar de care eu nu am prea auzit (având în vedere că în capul listei lăutarilor pe care îi ascult sunt Iron Maiden şi alţii asemenea), român, pe deasupra (vorbim de naţionalitate, nu de eventuale origini orientale), urmează să lanseze un volum cu femeile (sau femelele?!) care i-au trecut prin pat. Bineînţeles, se apăra dânsul, chiar dacă le va da numele, dimensiunea sânilor şi chiar detalii mai importante despre caracteristicile fizice, unele dintre împricinate se vor revolta şi vor nega cu vehemenţă orice interacţiune cu autorul cărţii. Ca să punem şi cireaşa pe tort, pentru a afla amănuntele picante, doritorii vor trebui să cumpere opera literară.

          Simplu, mi-am zis (asta o pot recunoaşte şi în faţa oglinzii). Cândva, când o fi, în prea interesantele mele viitoare mărturisiri, interesaţii vor putea afla amănunte picante despre aventura mea cu Heidi Klum. Normal, nu m-am prezentat ca scriitor, eram doar băiatul care parca şi aducea la ieşire maşinile clienţilor unui club de fiţe din… să zicem Tenerife, iar doamna Klum, fiind prea exuberantă ca să mai conducă, m-a invitat nu numai să o duc până acasă, ci direct până în pat. Absolut, doritorii de detalii trebuie să mai aştepte, nu pentru că un „gentleman” nu povesteşte niciodată eu mă declar scriitor sau “parcator” de maşini, nu domn – ci pentru că vorba aia veche şi înţeleaptă spune că dacă semeni vânt ajungi să culegi furtună.

Lasă un răspuns

