Clipe

          Unul din avantajele de a fi aşa cum sunt este că, dacă m-ar întreba cineva ce am citit ultima dată, aş putea răspunde numind vreuna din isprăvile mele literare. Şi pentru că nu putea fi altfel, am mai citit o dată, şi m-am bucurat pentru că am avut motive. E important să licăreşti, şi în faţa celor în stare, dar şi în faţa celor neînstare. Încă o lectură publică bifată, încă o clipă de glorie, apoi tăcerea. Pentru că mereu este neapărat nevoie să rămânem noi cu noi înşine, dorind. Dorind…

 

 

4 comentarii la “Clipe

  1. „Eu port în mine noaptea, și -n bezna ei adâncă
    Mi-e sufletul un vultur înlănțuit de-o stâncă „._ Goga
    Da lăsând la o parte „licărul „, într-o zi vei străluci!
    Despre muzică nu mai spun nimic, deși îmi plac versurile 😊.
    Noapte faină!

    • Nevermore spune:

      Maria, e posibil ca fiecare licarire sa fie o caramida pusa la baza stralucirii. Ma bucur ca nu sunt singurul care crede in mine. Muzica, de suflet, versuri perfect potrivite ocaziei. Multumesc, zi faina!🙂

      • „Nevermore sau Incursiune pe drumul spre Niciodata”, „Pedeapsa Cerului” si nu in ultimul rand „Din gandurile noptii”, desi le-am mentionat in ordine cronologica, au deopotriva valente remarcabile. Nu aduc omagii gratuite, le-am citit.
        Razvan, stralucire sa fie !🙂

      • Nevermore spune:

        Maria, ma bucura mult previziunile, dar mai ales ca volumele isi ating, nu de putine ori, scopul. Sa ajunga nu la oameni, ci la sufletele lor. Multumesc! Zi faina!🙂

Lasă un răspuns

