Răutăţi hibernale

          Avantajul în a te recomanda ca scriitor este că poţi vorbi cu oricine. Îmi spunea cineva, cam pe vremea când eram cât o nucă – eu de atunci îmi trag toate învăţăturile, în şcoală am fost elev cel mult mediocru – că omul inteligent poate să vorbească şi cu vlădica şi cu opinca. Lăudabil în ceea ce mă priveşte este că încerc. Deşi de multe ori îmi spun că nu mă interesează proştii, doar proastele. Asta pentru că – altă învăţătură acumulată în anii mei firavi – cu cât mai proastă femeia, cu atât mai uşoară munca de convingere.

         Şi totuşi, în anumite momente de singurătate cu care îmi place să scot ochii oricui vrea să mă asculte, îmi spun că nu îmi mai trebuie vreo femeie. Afară de cea care, în loc de orice oi fi eu pe lumea asta, m-ar face să devin flacără. Aşa, ca ea.

Lasă un răspuns

