Somn

          Era o vreme când, jucându-mă de-a scrisul, îmi începeam câte o idee spunând „ce mi se pare mie ciudat pe Pământul ăsta”. După o vreme am început să am senzaţia că eu sunt ciudat şi că Pământul se învârte ca întotdeauna, adică normal. Nimic neschimbat, doar oamenii şi timpurile. Fiecare – şi om şi timp – cu fracturile lui, cu dramele şi cu bucuriile lui. Dacă vreodată m-am aplecat asupra vieţii, indiferent cum, a fost pentru a înţelege natura visului. Şi mă lăudam cu fiecare ocazie că mie nu îmi este frică de moarte. Cum să îţi fie când, dacă viaţa este visul, moartea nu poate fi decât somnul?! (Trăim murind, murim trăind…)

2 comentarii la “Somn

  1. Tatiana Panaitescu spune:

    …privește cerul…rețin simbolul acestui cântec/ aparținând  lui EA Poe…este vorba despre o sensibilitate aparte…poezia abisala a romanticilor despre care am vorbit…Apreciez  timbrul// …//cel patos pur si netrucat…genuin…//îmi place efectul de lasser/ tocmai din acest motiv/  nu as vrea nici o scorie…Annabel Lee… /fascinație dureroasa. Îți dorescToate cele bune Răzvan,T.

Lasă un răspuns

