De început (I)

          Uneori ajung să mă întreb pe mine însumi: „De ce să taci?!Cu atât mai mult cu cât cei care nu au nimic de spus nu tac niciodată. Şi fără a îmi dori să îmi încep anul cu scandaluri, le spun celor care mai sunt cât de cât curioşi – singura mea alergie se manifestă la trezirea din vis nu la vorbărie sau la tăcere. Pe de altă parte, în egoismul meu, nu mă sfiesc să dau altora trezirea. Pentru că mereu pun suflet în ce fac şi în ce mă aşteaptă, chiar dacă este un întreg an de zile.

2 comentarii la “De început (I)

Lasă un răspuns

