Răspuns naiv

Când mă întreabă câte unul, curios,
Ce-mi place mie cel mai mult pe lume
Spun că, deşi nu-s evlavios,
Iubesc să simt pe buze-al tău prenume.

Când mă întreabă lumea ce visez
În nopţi în care somnul mă răpune
Răspund că în delir îmbrăţişez
Tot trupul tău sclipind a goliciune.

Dacă mă-ntreabă careva de munţi şi văi
Răspund ca şi lovit de amnezie
Că ştiu doar coapsele şi sânii tăi –
Versuri strânse-n întrupată poezie.

Mă râde lumea, cu degetul m-arată
Ca pe un clovn de circ, ca pe-un smintit,
Ca pe o aripă desperecheată,
Ca pe un sfânt buimac de neclintit

Dar când mă-ntreabă vreunul mai voios
De ce-s născut, de ce exist, ce îmi doresc,
Gândindu-mă la tine îţi şoptesc duios:
„Să fiu al tău întreg, să te iubesc”.

4 comentarii la “Răspuns naiv

  1. Crisa spune:

    mmm, ce mult mi-a plăcut 🙂
    la multi ani !!
    un an plun cu inspirație și cuvinte frumoase din și pentru suflet să ai 🙂
    cu drag , de la un mal de mare ușor înghețat 🙂

  2. 😀…. Erato sau Euterpe nu prea sunt în calendare .
    Că no, sfintele sunt doar în nu știu ce calendare 😂
    Ca să nu fiu înțeleasă greșit, dat fiind faptul că am și io un prenume, neales de mine, mi-am permis să scriu în locul tău de joacă.
    Nedumerirea este legată de altceva, unde ?
    Unde vom găsi minunea asta !? ,in „Abisuri ” sau în „Uitarea mea de mine”.
    Răzvane, ești plin de surprize!
    Sper să te găsim în librării!
    Felicitări mon cher 😊 !
    Cu stimă,
    Eufrosina 😀

    • Nevermore spune:

      Maria, „Uitarea mea de mine” este volumul de versuri… care, insa, nu contine si poezia asta. Ramane de vazut unde (sau daca) isi va gasi locul. Sperantele in ce priveste librariile vor fi implinite. Multumesc mult! 🙂

Lasă un răspuns

