Perpetue

          Îmi amintesc că la una din primele mele lecturi publice s-a ridicat o voce, nu suficient de ofuscată, dar suficient de stridentă, spunând: „domnule, pari confuz, hotărăşte-te! Personajul dumitale merge ori gândeşte?” Cred că pe atunci eram prea emoţionat ca să mă uit cruciş. La mine. În ziua de azi m-aş fi ridicat frumuşel, aş fi pupat zgomotos vocea pe amândoi obrajii şi i-aş fi răspuns: „Ai dreptate! Eu nu am gândit şi am mers mai departe, la fel cum tot gândind mi-am închis nişte drumuri”.

          Adevărat, în anumite cazuri, omului, dacă gândeşte prea mult, îi este imposibil să meargă, iar dacă merge se poate să o facă doar în virtutea inerţiei. Bucuria mea este că rostogolirea mea, cu sau fără gânduri, m-a adus aici, la pregătirea numărătorii inverse.

          Deşi, dacă mă feresc de gânduri, tot îmi lipseşte ceva – nişte ochi, unii albaştri, care să îmi vegheze aşteptarea.

2 comentarii la “Perpetue

  1. Ole ! 🙂 Am inteles,acu’ vad ! 🙂 Aparitii noi ! Felicitari Razvane, sa fie stralucire !
    Pai vegheata sa fie asteptarea ta de ochii albastri ! 🙂
    Adevarul este ca si eu sunt femecata de brunetii cu ochi abastri, emit straluciri…
    Succes, din suflet ! 🙂

    • Nevermore spune:

      Maria, multumesc mult! Doar asteptarea sa se incheie cat mai repede si gemenii sa ajunga acolo unde trebuie, in sufletul oamenilor. In privinta barbatilor nu pot sa ma pronunt, prefer sa raman la gusturile dezvoltate in timp. Zi faina! 🙂

Lasă un răspuns

