În aşteptare

          Partea neplăcută a scrisului este că atunci când îmi închei câte un proiect rămân pentru câteva clipe pustiit. Ca şi cum cuiva i s-ar întrerupe drumul de sub picioare şi s-ar trezi în faţa unui vid peste care nu mai poate trece. Partea mult prea plăcută a scrisului este că, atunci când îmi închei câte un proiect, nu îmi mai pasă că dincolo de curcubeu este vidul. Până şi asta m-au învăţat cuvintele, golurile pot fi acoperite de iluzie. Şi, mai devreme sau mai târziu, iluziile urmărite cu îndârjire se materializează. Mâine!

2 comentarii la “În aşteptare

  1. Ai dretate, așa mă simt și eu, după ce termin ceva de scris, pare că nu o să mai găsesc un subiect bun sau nu o să mai am inspirație și apoi te „lovește” :))

    • Nevermore spune:

      SufletNeinteles, in ce ma priveste, cred ca avem nevoie de o perioada de „curatare”, de o indepartare de lumea in care ne-am integrat o vreme, pentru a putea construi alta. Cum bine imi spunea cineva, oricat de mult ne-am dori si ne-am face planuri, o carte se naste atunci cand vrea ea. La cat mai multe simtiri! 🙂

Lasă un răspuns

