.

          M-am trezit că nici nu mă trezisem şi aveam impresia că e duminică. Duminică – zi plăcută de proşti şi de preacredincioşi. De feţe bisericeşti macabre care se dau în spectacol pozând în sfinţi. De oameni fără căpătâi care nu ştiu să îşi folosească minutele. De… oare de ce mi-aş stoarce tâmplele în căutarea celor mai abjecte afirmaţii perfect valabile (sau aplicabile) unei zile de duminică?! Bine că azi e sâmbătă, zi fără miros de tămâie, mai degrabă cu aromă de vis. Doar să nu îmi spună cineva că nu şi-a dorit niciodată să întoarcă timpul!

2 comentarii la “.

  1. Crisa spune:

    sâmbătă cu aromă de vis :)…ah, ce mi-a plăcut :)…sună atât de bine
    cât despre timp …amu eu recunosc l-aș cam întoarce pe jumătate si pe jumătate nu prea 🙂 …până la urmă și timpul acesta cu tot ce s-a petrecut ..creează și conturează un pic omul 🙂

Lasă un răspuns

